Ügyek

Tavaly év végén említettem a romániai ügyek intézését, annak kálváriáját. A véleményem igen negatív előjelű lett az ügyintézésekről. Most ismét van intézni való. Az előjel nem változott, sőt a negatív jel még erősebb lett és vastagabb. Múlt héten átfaxoltam egy dokumentumot. Utána még fel is hívtam a címzettet, hogy megérkezett-e rendben. Igen, megérkezett. Azt ígérte, keddre biztos lesz eredmény. Tegnap hívom megint, hogy mi a helyzet, erre azt a választ kaptam, hogy olyan sötét a fax, hogy abból kiolvasni nem lehet semmit. Küldjem már el megint, világosítva. Jó. Lemásoltam a dokumentet fekete-fehérben, aztán úgy küldtem át. Megint visszahívtam, hogy jó-e. Azt mondja, össze van folyva az írás, ezt így nem lehet lefordítani és elküldeni. Küldjem e-mailben. Jó. Tegnap elküldtem e-mailben. Ma délben újra hívom, hogy mi a helyzet. Mondják, megnézik. Na, gondoltam magamban, ezek megint nem csináltak semmit. A mail ott volt. M?ondom, holnap megyünk, kellene addigra az eredmény. Hú, hát az hamar van, nem lehetne-e a jövőhéten, vagy esetleg pénteken? Nem lehet! Holnapra kell. JÓ, hát akkor hozzáfog a fordításhoz. Hozzáteszem, már a múlt héten is, tegnmap is mondtam, hogy csütörtökön tudunk menni. Ennek ellenére semmi. Nem is kell hogy kivételezzenek, de könyörgöm, legalább azt csinálják már meg amit kérünk, ha egyszer nem kevés pénzt is otthagyunk. Egyre inkább úgy néz ki, hogy ez a viszontagságos ügyintézés általános odakint. Most roppant kíváncsi vagyok, hogy holnap mit intézünk. Nem lepne meg, ha semmit sem. De akkor durván egy hónapot csúszik az egész ügy, mert hamarabb nemigen tudok elszabadulni a munkából.

Vélemény, hozzászólás?

