Vérontás és shoppingolás

A tegnapi napot vérvétellel kezdtem. Hátha kiderül belőle valami a fejfájásokat illetően. Úgyis régen voltam már laborteszten, így egyébként is időszerű volt. Utána az okmányirodában volt némi intéznivaló. A vártnál sokkal gyorsabban ment, nem volt előttem senki. Pedig úgy gondoltam, a délelőttöm rámegy az ügyintézésre. De szerencsére pozitívan csalódtam. Ha már mindent lerendeztem, ami határidős volt, ráadásul elég hamar, akkor egy kis vásárlás belefért még a napba. Irány Püspökladány. Tesco és egy másik üzlet. A Tescoban sok szerencsém nem volt, amit szerettem volna azt nem kaptam. Így aztán a karcagi Tesco is sorra került. Előtte megtankoltam a gépet. Ott legalább tudtam pénzt váltani, de a vásárlás ott is meghiúsult. Még egy pár üzletet végig jártam, de szerencsém az nem volt. Hazajövetel után némi evés, mivelhogy a vérvételre étlen-szomjan mentem. Igaz, napközben megettem két tepertős pogácsát, de az mégsem olyan mint a főtt kaja. A leszerelt téli kerekeket alaposan lemostam, majd a gumiápolóval átkezeltem őket. Jól elfáradtam, fáj is minden porcikám. Ott kucorogtam a kerekek mellett, alapos izomlázam van, meg fáj a hátam. Úgy összeguzsorodva nem valami kényelmes a művelet, dehát nem lehet ülve sem végezni, mert forgatni is kell a kerekeket.

Vélemény, hozzászólás?

