A hét

Nem írtam hamarabb, mert nem voltam itthon. De lássuk sorjában. Hétfőn reggel még gyorsan elvittem a kerekekt centírozni. Szinte hibátlanok voltak, de biztos ami biztos. Mivel jó időben végeztem, a 10 órási vonattal indulás Pestre. Útközben semmi különös nem volt. Nem volt sok utas sem. Hétfőre nem terveztem mást, csak a Pólus Center meglátogatását. Keddi napon megvásároltam mindent amit előirányoztam magamnak. Délelőtt esett az eső, no nem nagyon, de apró szemmel. Szerencsére utazásaim során nem sokat kellett várni buszra, villamosra mert jöttek hamar. No meg úgy szerveztem az útvonalat, hogy ne kelljen a szabad ég alatt mászkálni és úgy várni a járműveket. Mint a vakond, az Oktogonnál lementem a kisföldalattihoz, azzal elmentem a végállomásig, majd onnan tovább a 69-es villamossal. Vagy 20 métert kellett menni az esőben, de a villamos bent állt így nem áztattam magam. Délutánra a nap is előbújkált, akkor indultam festék beszerző útra. Így sikerült megvennem az autóhoz a kis üveges hibajavító festéket. Közvetlenül a gyártótól. Még jó, hogy inkább telefonon hívogattam a Suzuki kereskedéseket, nem pedig útnak indultam, mert nagy potya utakat csaptam volna le. Adtak egy címet, telefonszámot és felkerestem az üzletet. A többi nap laza portyázással telt el. A Tesco és a Media Markt kínáltát böngésztem végig. Pár apróságot vásároltam.
Szombaton irány hazafelé. Ahhoz képest, hogy  abuszon, metrón alig lehettt embert látni, a vonat rendesen tele volt. Indulás előtt fél órával már a Nyugatiban voltam, még éppen akadt ülőhely. Nem kevés acsarkodó, ordító hülyegyerek (értsd, neveletlen) volt a kocsiban. Ilyenkor majd el sül a szülő szégyenében. Dehát ez az ára annak, hogy nem nevelte meg rendesen a gyerkőcöket.
Ma kipróbáltam a hibajavító festéket. Volt egy-két igen apró festékhiba az autón és azokat korrigáltam, egy másik kegyszerrel pedig az apró karcolásokat múlattam el. Az alkalmazott szer a napfény UV hatására szilárdul meg, de nem volt kedvem a garázsból kiállni és forgolódni a napon, így bevetettem a magas UV tartalommal rendelkező preparált izzót és azzal biztosítottam a lakk száradásához szükséges fényt.
Végül egy kis favágás is benézett, most fáj a hátam és a karom. De majd elmúlik.

Vélemény, hozzászólás?

