A “játékszer”

Legutóbbi bejegyzésemben említettem a legújabb “játékszeremet”, de nem neveztem meg. Föllebentem a fátylat miről is van szó. De lássuk a képeket először. Ő az:
Itt pedig egy két perces videó látható róla:


Bocsi a képek minőségéért, de összetapizott lencséjű mobiltelefonnal készült. 🙂
Amit tudni kell, lehet róla:
Született 2004-ben. 1328 ccm-es, 4 hengeres 4 ütemű motor hajtja. Hivatalos neve: Suzuki Wagon R+ GC 1.3. A Suzuki az Opellel közösen fejlesztette ki. 1999-től 2005-ig gyártották Esztergomban. Készült 3 hengeres 1 literes változatban is, de ehhez a karosszériához az a motor kissé gyenge. Diesel motorral is készült. Sebességváltó 5 fokozató kézi, de automata váltóval is gyártották.
Csendes, kisfogyasztású, alacsony szervizigényű kisautó. Nagyon jól lehet manőverezni szűk helyeken. A csomagtér önmagában nem túl nagy a maga bő 300 literjével, de az osztott hátsó ülések előre döntésével máris 1200 literessé alakítható.
A történet: Ma egy hete kezdődött. Adódott a lehetőség a megvásárlására. Eredetileg Volkswagent vagy Opelt akartam, de a hírdetések alapján az autóra szánt pénzért elég öreg autó jöhetett volna szóba. Így aztán egy picivel megtoldva az elképzelt összeget, Ő lett a kiválasztott. Az üzlet megköttetett, így szombaton elhoztam. Hétfőn megtörtént az eredetiség vizsgálat, majd az átírás. Az eredetiség vizsgálat nem ment egyszerűen, mivel az ezzel foglalkozó műhelyek többsége átmenetileg nem végzi eme tevékenységet. Így aztán majdnem másfél órai telefonálgatás után sikerült találnom egy karcagi műhelyt, ahol elvégezték a vizsgálatot. Reggel fél kilencre voltam rendelve, bő 10 perccel hamarabb ott is voltam. Az eső kitartóan esett folyamatosan. A vizsgálatot bő 3/4 óra alatt elvégezték. Visszafelé egy útbaeső autósboltban vettem pollenszűrőt, mert a gyárban egyikbe sem tették bele és időközben sem került bele. Így aztán pótoltam a hiányosságot. A délelőtt további részében megtörtént az átírása is.

Vélemény, hozzászólás?

