Gépek

A mai nap sem unatkozással telt el. Megint akadt szerelni való. Elsőnek a tévét vettem kezelésbe, mivelhogy egy ideje már szarakodott. De úgy éreztem, hogy a képességeimet meghaladja, ezéret másra bíztam. Én ki portalanítottam, meg a burkolatot lemostam, mert elég poros volt már. A tévé után a láncfűrész volt a következő áldozat. A fékszalagot cseréltem ki benne, ami titokzatos körülmények között szakadt el. Egy kis fejtörést okozott a szét, illetve összeszerelése, de megoldottam. Ebéd után aztán ki is lett próbálva, volt néhány fatörzs, amit felvágtunk. Nem tartott sokáig, talán fél óra. Harmadik áldozat a kapagép volt. Ezen nem kellett szerelni semmit, hanem a kert egy kis részletét kapáltam fel vele. Most nem küszködtem a beindítással, mert tudom a trükköt, hogy hogy indítsam, hogy jó legyen. Indult is azonnal. A kapatagok is eléggé megkloptak már, azok még sosem voltak élezve. De azt is megejtettük, úgyhogy a kert többi részét éles kapákkal nyársalom fel. Minden bizonnyal könnyebben hasítja majd a földet. Úgy gondolom, a fájós könyökömnek igencsak jót tett a láncfűrész vibrációja és a kapagép rángatása. Majd lesz vele valami, ha más nem, a sárga föld kiszívja a fájdalmat belőle. Most álmos is vagyok, fáradt is vagyok, de szunyókálni nem akarok, ahhoz késő van. Talán tévét nézek, meg közben hébe-hóba kattintgatok ide-oda az egérrel.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

