Nincs év nátha nélkül

Elöntött a takony. Törlöm, fújom az orrom, miközben szürcsölgetem a meleg citromos mézes teát. Átmenetileg jó, de ha megiszom, akkor mi lesz? Orrcsorgás, tüszkölés. Pedig bíztam benne, hogy megúszom. Szedem a nagy dózisú C vitamint. Pár napja már emeltem a dózison, mert éreztem, hogy valami nem tökéletes. Tegnap este tüszköltem egy párat és onnan fogva végem. Hajnali 3-kor felkeltem, újabb lórúgásnyi C vitamint vettem magamhoz, amit reggel, délben és most este is megismételtem. Állítólag jótékonyan hat. Na majd meglátjuk. Azt hiszem lázas éjszakának nézek elébe. Fél órával ezelőtt még 37,6-ot mértem, most meg már 37,9-et. Bár lehet, némileg a forró tea is belejátszik. Na mindegy, folyamatosan kontrol alatt tartom. HOgy hogy fogok én ebből csütörtökig kimászni, arra roppant kíváncsi vagyok. Tekintettel arra, hogy nálam nem napokig, hanem hetekig szokott tartani a takonykór. Most annyi előnyöm van, hogy torokfájás nem volt. Talán valóban hamarabb kimászok belőle. De ezt majd úgyis utólag tudom meg. A fejem kicsit tompa, zsiborog, a szemem is mintha égne, a hideg néha rázogat. Na, eddig tartott a tea, akárcsak a bejegyzésem.

Vélemény, hozzászólás?

