Frontok

Az éjjel nem tudom mennyi lehetett az idő, mikor éppen hanyattfekve ébredtem. De azt is éreztem, nincs minden rendben. A szédülés próbálkozott erőt venni magán. Így aztán ismét egy enyhébb káromkodás közepette vettem tudomásul, hogy igen szar napom lesz. Jóűl elfeküdtem a hátamat, így aztán megpróbáltam óvatosan oldalt fordulni. Sikerült is, de nem tartott sokáig a kényelem. A világ vad forgásba kezdett, így aztán jobbnak láttam inkább nyomorogni a forgás helyett. Vissza feküdtem a hátamra. Nem tudom mennyiut alhattam még így, de később egy idő után ismét próbát tettem. Ezúttal több sikerrel jártam. Reggel félve tápászukodtam fel az ágyból, hogy vajon a körhinta efektus elő jön-e. De a vártnál jobb eredményt kaptam. Azért kissé bizonytalan léptekkel indultam el az ágytól. Régen volt már ilyesmi, de úgy néz ki, ettől nem szabadulok meg sosem. Talán az erős melegfront számlájára írhatom az esetet. A fejem is kezdett fájni egy kicsit reggel, de azt lerendeztem. Aztért jó az, ha az ember mindig talál magának indokot mindnre. Ha mást nem, akkor az időjárást okolhatjuk a problémákért és már meg is nyugtattuk magunkat. Napközben nem igazán volt probléma, egész jól viseltem a napot.
Vélemény, hozzászólás?

