Benzinszag

Olybű tűnik, engem üldöz a benzinszagú autózás. Mert uygebár volt első eset még 2005-ben, mikor a gyulai kórházból jöttem haza. Akkor a porlasztóban az úszó akadt fel és a tűszelep nem zárt le. A benzin meg folyt kifelé  aporlasztóból. AZtán később az üzemanyagszivattyú nyomó oldali csőcsonkja jött ki a szivattyúházból. Aztán pár hónapja a tartályba visszafolyó üzemanyag csövének csonkján nem szorította a bilincs a csövet, végül ma ismét az üzemanyag szivattyúval voltak problémák, csak most nem a nyomó, hanem a szívó oldalon. Motorháztetőt felnyitva a képen látható módon találtam a csövet:


A csonkot kivettem a csőből, majd visszaütöttem a helyére. Ahogy elnéztem, nem volt ragasztva, csupán be volt ütve. Így volt a nyomóoldali is annak idején. A gumicső annyira el volt prűdülve, ahogy visszatoltam a csonkra, a gumi hasadt végig. Így aztán azt a pár centis csődarabot lecseréltem a szivattyú és a szűrő között. Remélem egyelőre nem lesz probléma az üzemanyagvezetékkel.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

