TB

Ma jött meg az APEH-től a csekk, amin fizetem magam után a TB-t. 3 üres csekk volt benne és annak az adatlapnak az egyik példánya, amit a múlthéten postáztam nekik. Se egy tájékoztatás, se összeg a csekken, hogy mégis mennyit kell fizetnem. Kénytelen voltam felhívni őket. Így végre tisztáztuk. Csak nem értem, hogy miért nem tettek a borítékba egy tájékoztatót. Mikor bent voltam náluk, akkor sem mondták milyen összeget kell fizetni. Igaz, én meg nem kérdeztem, elfelejtettem. De gondoltam, alapszintű dolog, hogy iylet elmondanak. Dehát úgy látszik, mégsem az.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

