:(

Az elkövetkezendő jónéhány napra remekül meg van alapozva a hangulatom. Valamikor éjjel két óra, fél három körül arra ébredtem, hogy oldalra fordulva szédülök. Na fasza, akkor ygerünk vissza hanyattfekvésbe. Egy kisebb káromkodás közepette vettem tudomásul, hogy ismét szar napjaim következnek. Az éjszaka hátralévő részét hanyattfekve töltöttem. Nem éppen a legkényelmesebb fekvési mód órákon keresztül, gyakorlatilag mozdulatlanul feküdni, főleg ha még az alvás sem nagyon megy. Na így aztán ilyen szédikázós, kómás állapotban isteni lenni. Dolgozni meg egész kalandos. De hát ez van, ezt kell szeretni. Eszi, nem eszi, ezt kapja. Mármint én. Hogy rohadna meg ez az egész nyavaja. A fejem is kezd fájni, úgyhogy most rohadtul boldog vagyok.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

