Káosz, panasz, reklamálás

Újabb fejlemények E.On ügyben. Csak annyival tudnám röviden és tömören jellemezni: KÁOSZ. Mármint káosz van náluk. Múlt héten jött levél, amiben megállapították, hogy nekem sem alkalmam, sem lehetőségem nem volt arra, hogy felmérjem a bejelentés alkalmával az életveszélyre utaló körülmények valódiságát. Erre való tekintettel a kiszámlázott 3986 Ft kiszállási díjat törölték.
Úgy gondolhatnánk, hogy akkor minden rendben. Igen, így is lenne. De ma újabb levelet hozott a posta. Ebben azt közlik, hogy jogos a díj kiszámlázása. Azt azért hozzáteszem, hogy enneka  levélnek a keltezése június 8-a, a díjtörlésről tájékoztató levélé meg június 12. Mivel ez az utóbbi keltezésű, annak ellenére, hogy hamarabb érkezett meg mint a korábbi keltezéső, én is ezt veszem alapul. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ők is azt mondták, törölték a díjat. De azért felvetődik bennem, hogy egy 8-ai keltezésű levél hol a fészkes fenébe tekergett, mert június 24-én adták fel. Ráadásul a postabélyegzőn Győr áll. Nem ám Pécs, ahonnan szokták küldeni. Ráadásul még egy füzesabonyi bélyegző is van a boríték hátulján. Ezt azért nevezem. pesti a cég székhelye, a számlákat Pécsről küldik, ott a panasziroda is, ezt a levelet Győrben postázták, az ügyfélszolgálat meg Debrecenben van. Na ezek után menjen el rajtuk valaki. Szerintem már ők maguk sem értik az egészet.
Várom a következő akciójukat. Mert hogy lesz, az olyan biztos, mint az adó.
Lassan már ott tartok, hogy a PSZÁF-et is be fogom panaszolni. Még január 12-én küldtem el nekik egy panaszbejelentést. Jó másfél hónap után rékérdeztem, nagy nehezen fellelték a mailt. Azt hazudták, soron kívül iktatják és intézik az ügyet. Újabb másfél, két hónapos türelem következett, de megint csak semmi válasz. Május 25-én kérdeztem rá ismét az ügyre, akkor már a levelet sem találták meg. Újra elküldették velem. Most, egy újabb bő hónap után még mindig semmi. Újabb reklamáció. Akinek elküldtem a mailt, az csütörtökön lesz bent. Akkor visszahívást ígértek. Roppantul kíváncsi vagyok. A kurva életbe, nem igaz, hogy itt minden panasz elintézéséhez hónapok, fél évek kellenek. Ha most sem lesz érdemi információ, akkor bizony a PSZÁF ellenn is panaszt nyújtok be a felettes szervükhöz. Egyre inkább az az érzésem, hogy a szolgáltatók, panaszkezelő cégek és biztosítők szándékosan szívóznak. Kezd rohadtul elegem lenni már az egészből. Azt hiszem éppen elég ideig voltam türelmes és béketűrő. A türelmem roppantul fogyófélben van és egyre inkább kezdek kijönni a sodromból. A hülyének nézést nagyon nem tolerálom.
Vélemény, hozzászólás?

