Csak úgy

A tegnapi napom nem indult valami hely de fényesen. Korán reggel szédülésre ébredtem. Egy káromkodás közepette voltam kénytelen tudomásul venni, hogy az a nap is el lesz baszva. Napközben kicsit javult a helyzet, de azért nem volt tökéletes. Ebéd után átugrottunk Szeghalomra, mert az egyik haver a telefonkínálatra volt kíváncsi. Két szolgáltatónál néztünk szét tájékozódási jelleggel. Mikor visszajöttünk, a számítógépén bütyköltem egy kicsit. Naja, közben délelőtt rákérdeztem a majd két hete megrendelt festékpatronokra, hogy egyáltalán lesz-e belőle valami. Azt mondta a fazon, hogy előző nap postázták. Hát érdekes, mert ma péntek és még sehol a festékpatron, pedig nagyon kellene. Már nem azért, de holnapután éppen két hete lesz, hogy megrendeltem. Nem éppen a gyorsaságukról híresek. Ezek után felvetődik bennem, hogy a jövőben egyáltalán rendeljek-e attól a cégtől bármit is.
A mosógéphez is sikerült szereznem leírást. Igaz, hogy német nyelvű, de az már jó. Tegnap kaptam meg postán.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

