Ígérgetnek

Már nem is tudom mit mondjak. Engem mindenki szívat? Úgy kezdődött, hogy 2008-ban sem kaptam meg ugyebár az egyik biztosításom számlakivonatát. Január 12-én küldtem el a panaszt a PSZÁF-hez. Vártam türelemmel, de 2 hónap után mondom csak rákérdezek már, hogy mi a fene van. Kiderült, nem ikatatták a levelemet, de nagy nehezen megtalálták. Sűrű elnézés közepette ígérték, soron kívül iktatják és azonnal kivizsgálják. Én megint vártam türelemmel, de így újabb 2 hónap után igencsak megfogyatkozott a türelmem. Az előbb megint felhívtam őket, kiderült még mindig nincs iktatva, de nem is találják a mailt. A 2008-ast megtalálták, de a januári panaszomat nem. Most megint elküldtették velem a bejelentést egy saját mail címükre, ahol már látta is az ügyintéző a mailt. Most ő is soron kívüli iktatást és kivizsgálást ígért. Hát roppant kíváncsi vagyok rá. A PSZÁF-et hol lehet bepanaszolni? :lol: Ők is csak ígérgetnek, mint a biztosító. Basszus, megint majdnem 1 év telik el, mire azt a szaros számlakivonatot megkapom. Felháborító!
Vélemény, hozzászólás?

