Gyula-Békéscsaba-Szeghalom

Megint úgy jártunk mint két éve. Akkor is a kötelező védőoltás (ezek után megkérdőjelezem) után a kutyánk beteg lett. Ma reggelre is. A tünetek ugyanazok mint akkor, csak nem olyan súlyosak. Irány megint a gyulai állatkórház. Kapott vagy 5 injekciót és gyógyszert 4 napra. Az injekció után azonnal javult az állopat. Már nem is látszik rajta, hogy reggel még szinte járni sem akart, alig tudott menni. Azért ez kurva jó lesz, ha minden kötelező oltás után a gyulai állatkórházba kell vinni. De a lényeg, hogy jól van és már látszólag semmi baja. Egy kicsit lázas is volt.
Visszafelé még tettünk egy kis kitérőt a Békéscsabai Praktikerbe. Ott kaptam egy telefonhívást, hogy ha tudok, akkor Szeghalomra át kellene menni minél hamarabb. A blökit nem akartam hurcolászni, úgyis meleg volt már nagyon a kocsiban. Hazahoztam és utána mentem vissza Szeghalomra. Ha már ott voltam, egyúttal tele is tankoltam a kocsit.
Vélemény, hozzászólás?

