Kissé instabil helyzet

Ma megint elég szarul éreztem magam. Dél körül kezdődött a jól ismertz érzéssel. Persze nem tudhattam, meddig megy el. De a korábbi tapasztalatokat alapul véve bíztam benne, hogy nem fog kiteljesedni a rosszul lét. Mikor hazajöttem kajálni, megebédeltem, majd próbáltam egy kicsit pihenni. Nem volt egyszerű feladat. Az szóba sem jöhetett, hogy a számítógépet, vagy a tévét bekapcsoljam. Leginkább csak a semmit tevés volt az esélyes. Kevés fény a szobában, ami elviselhetőbbé tette a szédülést. Megpróbáltam egy kicsit lefeküdni, de fél perc után be kellett látnom, ez nem fog menni. Ültem a heverőn, majd újabb próbát tettem. Még egy plusz párnát gyűrtem a fejem alá, hogy minél magasabban legyen. Természetesen a szédülés nem váratot sokat magára. Szerencsére viszonylag könnyel elviselhető volt. Úgy egy fél órát pihentem, hiszen nem volt több időm rá. A lefekvéstől már csak a felkelés volt rosszabb. Először úgy tűnt, nagyjából minden rendben. De azért a szédülés mégsem adta meg magát olyan könnyen. Persze, hogy előjött. De azért szép lassan mégiscsak túl lettem ezen is. No nem azt mondom, hogy minden szép és jó lett, de külső szemlélő számára "tünetmentessé" váltam. Az más dolog, hogy én hogy éreztem magam közben. Így mentem vissza melózni. Utána gyorsan átugrottam a rendelőbe, az megírt receptekért. KIváltottam a gyógyszereket és következhetett a délutáni műszak.
Most egész jó, de azért persze a tökéletestől messze állok. De a délihez képest nagyon is jól. Mint említettem a legutóbbi írásomban szerencsére már felzabáltam azt a gyógyszert, amit a múltkor a Nootropil helyett váltottam ki. Szombattól a régi beváltat szedem, így aztán várom a javulást. Mert ugyebár csak abban bízok, hogy az egy hónapja tartó rossz közérzetért és egyéb járulékokért az újfajta gyógyszert okolhatom. Ha nem így van, akkor azt hiszem, kissé szar a helyzet. No de 2-3 hét alatt kiderül honnan fúj a szél.
Vélemény, hozzászólás?

