Írok

Már elég régen írtam, így aztán időszerűnek láttam egy bejegyzés megírásának. Nem mintha lenne miről írnom. Így aztán megint sokat írok, igazi tartalom nélkül. De míg az olvasó a zagyvaságaimat olvassa, addig sem unatkozik és telik az idő. Hehe. 🙂
Szóval nem nagyon történt semmi az utóbbi napokban. Szerdán Gyulán voltam, aztán délután egy szabolcsi utam volt, mivelhogy másnap ballagásra voltunk hivatalosak. csütörtök délután aztán irány haza, jöttek a bátyámék is. Az időt jónak mondanám, eső nem volt és erős szél sem útközben. A május elseje különösebben nem volt más a többi naphoz képest. Délelőtt megtankoltam a kocsit és hoztam még kannában is benzint. Talán füvet kellene nyírnom majd délután. Na, majd látom minő kedvem lesz. De szerintem bírna még pár napot a fű. A hét elején már egyszer lenyírtam. No, talán ennyi fölösleges firkászás talán elég is egyszerre. Majd ha lesz miről írnom, akkor írok. Most ennyi.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

