Nem vált be

Bizonyos forrásból azt a téves információt kaptam, hogy áprilistől megszűnik a Nootropil támogatása. Így aztán úgy döntöttem, olcsóbb gyógyszer után nézek. A Pirabene mellett döntöttem. Közben kiderült, nem szűnt meg a támogatása. A hatóanyaga, dózisa uyganaz mint a korábban szedett Nootropilnak. Ennek ellenére bizony mégsem ugyanaz. Mióta szedem, egyfolytában kómás, álmos vagyok. Este 9-kor már alig tudok ébren maradni. Hiába olcsóbb, ha mégsem úgy hat. Az árkülönbözet többszörösét költöttem már el, hogy valamelyest jobban érezzem magam. Ja, és nem utolsó sorban szinte naponta fáj a fejem. Így aztán a gyógyszer csere nem vált be. Következő alkalommal, ha gyógyszert íratok fel, akkor visszatérek a Nootropilra.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

