Megfelelő terep

Úgy döntöttem, járgányra pattanok, hogy keressek egy alkalmas helyet, ahol végre kipróbálhatnám élesben is a Ferrarit. Szétnéztem a városban és a város szélén, de sajnos igazán megfelelő burkolatú és nagyságú területet nem találtam. AZ első számú célpont, amit kigondoltam, nem felel meg. A vártnál sokkal rosszabb az út burkolata. Oly annyira, hogy nem kockáztatom meg, hogy valami sérülés érje a modellt. Sajnos más alkalmas területet viszont egyelőre nem találtam. Igaz, van még egy tartalék lehetőség, de azt egyelőre kihagyom. De ott mindenképpen teszek majd próbaköröket, de már nem ma. Egyébként sejtettem, hogy nem lesz egyszerű feladat megfelelő pályát találni neki. Arra nem gondoltam, hogy a kiszemelt útszakasz már ennyire tönkre van menve. Mindegy, majd lesz valahogy. Ha a nyáron megyek a bátyámékhoz, akkor is elviszem a gépet, aztán a munkahelyének a parkolójában lehet próbálgatni. Azt mondta, hétvégenként oda szoktak kijárni iylen modellekkel.
Vélemény, hozzászólás?

