Megint húsvét

Nem tudom miért, de valahogy a húsvétot sosem szerettem. Meg most sem. De valahogy csak elmúlik ez a két nap. Ha az idő, a kedvem és a fejfájásom úgy tartja jónak, akkor lehet, hogy holnap megint teszek egy kis kirándulást a Hortobágyra, találkozni ismerősökkel. Még nem biztos. Most is féj a fejem, vettem be gyógyszert, de valahogy nem igazán akaródzik hatni. Már egy pár napja szinte minden napos a fejfájás, hogy rohadna meg. Ehh, mindegy. Úgy lesz ahogy lesz. Tegnap lemostam a kocsit húsvét tiszteletére. Az idén esővbízen kívül még más vízzel nem találkozott, így aztán ráfért. A robogót is lemostam, előtte meg füvet nyírtam. Közben a szomszédnak kellett tv-szerelőt keríteni, meg átvittük az egyik tévénket míg az övékét megjavítják. A távszabályzót nem találtam meg, anyám elrakta úgymond "jó helyre". Hát tényleg jó helyen van, ő sem tudja hol.
Ma nem tervezem menni sehova, általános semmit tevésre rendezkedtem be. Gyakorlatilag, ha más nem jön közbe, egész napos netrezés, esetleg egy kis szunyókálás, mert rohadt álmos, fáradt vagyok. Végülis ettől is függ, hogy lesz-e kedvem menni holnap. Majd meglátjuk, a vak is azt mondja.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

