Az első fűnyírás

Ma megejtettem az idei év első fűnyírását is. Előhúztam a fűnyírót és a bozótvágót. A fűnyíró volt átesett egy próbaindításon, de a bozótvágó még nem. A múltkor a láncfűrésszel együtt odaadtam a bátyámnak a bekevert benzint kannástól. Így aztán most meg pancsolnom kellett a benzinnel. 1 litert bekevertem, de elég is lett. A fele fogyott el. A másik fele elég lesz majd a következő alkalomra. Az utcán levágtam a füvet a bozótvágóval, majd az udvaron aszegélyeket, nehezebben hozzáférhető helyeket. Utána a benzines fűnyíróval gyorsan letaroltam az udvart. Közben az idei első intenzívebb égzengés is megtörtént, de mindez idáig csapadék nem lett belőle. Fűnyírás után lecseréltem az olajat a fűnyíróban. Talán tavalyelőtt cseréltem legutóbb. Végülis nem volt nagyon dzsuvás, de legalább mostmár azt az ávet meg a jövő évet kibírja az az olaj, ami benne van.
Vélemény, hozzászólás?

