Órák

Van néhány DCF órám. Analóg, digitális. AZ egyik fali és az egyik digitális kijelzős az utóbbi pár évben nem nagyon szeret átállni időszámítás váltáskor és szinkronizálni időnként. Az analóg órát felraktam a szekrényre, és láss csodát, pár óra múlva észhez tért. Visszatettem a falra a helyére. A szekrény polcára raktam az előbbi helyre a digitálist is. Nem tudom mikor, de pár óra múlva, az is beállt a helyes időre. Visszaraktam a monitorra, ahol világ életbében csücsült. Néhány óra elmúltával már villogott a kis ikon, hogy nincs kapcsolat a rádióadóval. Visszatettem a polcra, most nézem, megint stabilan világít a kis ikon. Visszatettem a monitorra, de reggelre tuti csak villog a kis ikon. Valamikor pedig nagyon szerette a helyet a monitoron, meg a másik óra is a falon azon a helyen. Nem tudom mi zavarhatja őket, de rohadtul nem szeretnek a helyükön lenni. Pedig egykor mindkét óra a jelenlegi helyén mindig pontosan, stabilan járt.
Vélemény, hozzászólás?

