Pannonról nem hívható a 21-es körzet

Nahát, nahát. Kissé vicces a helyzet. Tekintettel arra, hogy a Pannontól nem hívtak vissza, pedig már 4 nap telt el a bejelentés óta, ma felhívtam őket. Kiderült, nem azon a számon próbáltak visszahívni amit megadtam. 1 fekete pont.
De a nagyobbik baj az, hogy nem hiba, hanem az úgy jó, hogy nem lehet hívni a 21-es körzetű számokat. Az ügyfélszolga el akarta velem hitetni, hogy a Neophone–os számok 6 jegyűek. Hiába mondtam, hogy nem 6, hanem 7 jegyűek, kötötte az ebet a karóhoz. Végül beadta a derekát és ráverte a balhét a technikusokra, hogy ők mondták. Ezek után azért felvetődik bennem a kérdés, hogy vajon milyen technikusok lehetnek azok, akik azt sem tudják, hogy egy hálózatnak a telefonszámai hány számjegyből állnak? Ez meg a második fekete pont.
A harmadik az, hogy ezt hibaként nem is tudják kezelni. Magyarul ha én nem szólok, erről a nem hibáról nem is tudnak. Mostmár tudnak, mégsem tesznek semmit. Írjak e-mailt az ügyfélszolgálatnak és akkor majd lépnek valamit. (ha lépnek)
Mondtam azt is, hogy január 23-án még lehetett hívni, de március 15-én már nem. Akkor emgint el a technikusokhoz, majd visszajövve azt mondta, hogy igen, lehetséges hogy akkor lehetett hívni, most nem lehet. Hogy ez mikor változott meg, a technikusok sem tudták megmondani. Ha technikusok nem tudják, akkor ki tudja? Biztos nem egy ügyfélszolgálatos vagy egy boltos tiltotta le a 21-es körzetszámokat. Felettébb érdekes. Az e-mail küldéssel egyelőre várok. Ha eddig hivatalos úton nem sikerült a nem hibát elhárítani, akkor kénytelen vagyok magánakcióba kezdeni. Volt már olyan, hogy egy állítólag nem létező hibát kerülő úton, magánakció keretében lett elhárítva.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

