Fárasztó nap

A mai nap nem egészen úgy alakult ahogy el lett tervezve. Reggelre jelentős mennyiségű hó esett le. Tegnap este 10 körül már 5 centi volt, de reggelre ennek a duplája jött még hozzá, sőt talán egy kicsit több is. Gyalog mentem munkába, nem akartam se magam, se a járgányt kínozni a hóban. Aztán 10 körül szólt a kollégám, hogy a fiát be kellene vinni Gyulára a szakrendelőbe. Nosza, menjünk. Az udvaron terítve a hó, egy lapátnyi sem volt eltakarítva. Aztán várakozáson felül könnyen kijött a kocsi a hó tetején. Majdnem fél 11 volt hogy elindultunk. 12-ig van rendelés, úgyhogy cipőzni kellett. Igen ám, csakhogy az úton hótakarítás sehol, ráadásul még folyamatosan is esett. Végül fél 12 után odaértünk. Doboztól néha érdekes hangok jöttek az autóból. Mintha az ékszíj csúszna, vagy csapágy zörögne. Töltésjelző lámpa nem világított, tehát a generátor még forgott. A zaj kezdett állandósulni. Alapjáraton nem, de magasabb fordulaton kérte a kegyelmet. Vagy kibírja, vagy nam, de menni kell. Aztán érkezés után a parkolóban jobban szemügyre vettem. Nekem úgy tűnt, a generátortól jön a hang. A doki után indulás haza, zörgés még megvolt. De aztán ahogy Gyuláról kiértünk, a furcsa zaj teljesen eltűnt és délután sem produkálta magát ahogy az autószerelőhöz elvittem. Majd reggel beindítom, lehet hogy csak hidegen zörög, bár menetben már teljesen üzemmeleg volt. Mindegy, holnap teszt, aztán irány a szerelő. Hétfőn megint utam van Gyulára, úgyhogy hadrafoghatónak kell lennie. Sőt, még lehet, hogy holnap délután is lesz egy gyulai kanyarom. Majd meglátjuk. A garázsba beállni sem volt egyszerű, természetesen a felázott, hóval vastagon borított talajon nem tudtam betolatni teljesen. Lapát, homok és egy kis kézi segítség után sikerült jó ferdén beparkolnom. DE a visszapillantóban is alig láttam valamit, csupa hó volt.
Megjött a Vaterán licitált telefon is. Azt is csak délután tudtam kibontani. Csináltam egy tesztet, majd felszereltem a végleges helyére. Felraktam az egyszer már forgalomból kivont Erifox alközpontot is, hogy ahhoz csatlakoztassam a két telefont, amik az ATA egységről üzemelnek. Természetesen nem találtam két nyamvadt csavart meg tiplit, ezért el kellett botorkálnom beszerezni őket. Végül minden a helyére került, mikor is elkezdett fájni a fejem. Még most is rohadtul fáj, pedig vettem be egy Quarelint. Azt hiszem a Barátok közt után le is fekszek.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

