Generali-Providencia

Megint megírtam levelem. Ezúttal a PSZÁF-nek. Ismét biztosító és ismét az Aranyszárny-jegy biztosítás. A biztosító megint megígérte a számlakivonat megküldését, de természetesen bő 1 hónap sem volt elegendő hozzá. Tekintettel arra, hogy az elmúlt időszak igazolta, hogy mindig csak ígérgetnek, úgy döntöttem, most nem várom meg míg 8-10 ígéretet kapok. Egy is elég volt ahhoz, hogy leszűrjem a számítógépes rendszerüket dehogy tették rendbe tavaly, noha ezt hazudták. Ha rendben lett volna, akkor először is nem kellett volna megint kunyerálnom a számlakivonatot, hanem októberben már megküldték volna rendben. De ha meg mondjuk valamiért megint kimaradtam a szórásból, akkor meg már a kérésem alapján meg kellett volna kapnom. De nem, csak egy elcsépelt ígéretet kaptam. Ígérgetni én is tudok, de azzal nem sokra megy senki. Így aztán e-mailben szépen elküldtem. Gyorsabb és főleg olcsóbb, mintha postán küldtem volna. Lényeg, hogy alá kellett írnom, beszkennelni és mehet is e-mailben. Megkérdeztem tőlük telefonon.
Másik ügy, szintén ugyanaza  biztosító. Novemberben küldtek egy levelet, hogy az egyik biztosításommal kapcsolatban néhány olyan adatot is meg kell adnom, ami jelenleg nincs a nyilvántartásukban. Hivatkoztak valami pénzmosás elleni törvényre, hogy azért kell. Felhívtam őket akkor és azt mondták, fáradjak be az egyik irodájukba és akkor a nyomtatványt ott kitölthetem. Mondom nekik, én ugyan be nem megyek emiatt. Nem fogok 120 km-t autókázni pár adat miatt. Na, akkor azt ígérték, hogy egy üzletkötőt kiküldenek és akkor lerendezzük. December 31-ig kellett volna ezt megtenni. Üzletkötő nem jött a mai napig sem. Ma felhívtam őket, mondom ha nagyon szőröznek, akkor a PSZÁF részére küldendő levélben erről is ejtek pár szót. Természetesen a békéscsabai irodában most sem vették fel a telefont. Szinte elérhetetlenek. Kicsöng, csak éppen senki sem veszi fel. Hívtam a központi számukat, ahol elmondtam a nyűgömet. Mondom a hölgyeménynek, hogy itt a huszonegyedik században, amikor van levél, fax, e-mail, nehogy már be kelljen menni személyesen, mert én ugyan egy lépést sem teszek. Felírta a címemet, majd azt mondta, szól nekik, hogy keressen fel az egyik üzletkötőjük. Na, hát erre is kíváncsi leszek. Vajon milyen adat lehet az, amit e-mailben, faxon, levélben nem lehet elintézni? Akár az igazolványok fénymásolatát is el tudtam volna nekik küldeni bármelyik módon a három közül. Na mindegy, ha így olcsóbb hogy kijönnek, nekem mindegy, csak akkor jöjjenek, mert ha nem, akkor akkor megint cirkuszolnom kell.
Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: