Generali-Providencia

Megint megírtam levelem. Ezúttal a PSZÁF-nek. Ismét biztosító és ismét az Aranyszárny-jegy biztosítás. A biztosító megint megígérte a számlakivonat megküldését, de természetesen bő 1 hónap sem volt elegendő hozzá. Tekintettel arra, hogy az elmúlt időszak igazolta, hogy mindig csak ígérgetnek, úgy döntöttem, most nem várom meg míg 8-10 ígéretet kapok. Egy is elég volt ahhoz, hogy leszűrjem a számítógépes rendszerüket dehogy tették rendbe tavaly, noha ezt hazudták. Ha rendben lett volna, akkor először is nem kellett volna megint kunyerálnom a számlakivonatot, hanem októberben már megküldték volna rendben. De ha meg mondjuk valamiért megint kimaradtam a szórásból, akkor meg már a kérésem alapján meg kellett volna kapnom. De nem, csak egy elcsépelt ígéretet kaptam. Ígérgetni én is tudok, de azzal nem sokra megy senki. Így aztán e-mailben szépen elküldtem. Gyorsabb és főleg olcsóbb, mintha postán küldtem volna. Lényeg, hogy alá kellett írnom, beszkennelni és mehet is e-mailben. Megkérdeztem tőlük telefonon.
Másik ügy, szintén ugyanaza  biztosító. Novemberben küldtek egy levelet, hogy az egyik biztosításommal kapcsolatban néhány olyan adatot is meg kell adnom, ami jelenleg nincs a nyilvántartásukban. Hivatkoztak valami pénzmosás elleni törvényre, hogy azért kell. Felhívtam őket akkor és azt mondták, fáradjak be az egyik irodájukba és akkor a nyomtatványt ott kitölthetem. Mondom nekik, én ugyan be nem megyek emiatt. Nem fogok 120 km-t autókázni pár adat miatt. Na, akkor azt ígérték, hogy egy üzletkötőt kiküldenek és akkor lerendezzük. December 31-ig kellett volna ezt megtenni. Üzletkötő nem jött a mai napig sem. Ma felhívtam őket, mondom ha nagyon szőröznek, akkor a PSZÁF részére küldendő levélben erről is ejtek pár szót. Természetesen a békéscsabai irodában most sem vették fel a telefont. Szinte elérhetetlenek. Kicsöng, csak éppen senki sem veszi fel. Hívtam a központi számukat, ahol elmondtam a nyűgömet. Mondom a hölgyeménynek, hogy itt a huszonegyedik században, amikor van levél, fax, e-mail, nehogy már be kelljen menni személyesen, mert én ugyan egy lépést sem teszek. Felírta a címemet, majd azt mondta, szól nekik, hogy keressen fel az egyik üzletkötőjük. Na, hát erre is kíváncsi leszek. Vajon milyen adat lehet az, amit e-mailben, faxon, levélben nem lehet elintézni? Akár az igazolványok fénymásolatát is el tudtam volna nekik küldeni bármelyik módon a három közül. Na mindegy, ha így olcsóbb hogy kijönnek, nekem mindegy, csak akkor jöjjenek, mert ha nem, akkor akkor megint cirkuszolnom kell.
Vélemény, hozzászólás?

