A mai áramszünet

Szeretett áramszolgáltatómat ismételten csókoltatom. Tehetnek egy szívességet. Szép csendes idő, se szél, se csapadék, se jég, se extrém hideg (bár ez utóbbi ki tudja náluk mit jelent) és láss csodát délelőtt egy órás áramszünet. Vajon ezt is minden évben eljátszák, hogy Szilveszter napján áramszünetet csinálnak. Ugyanez volt tavaly is. Akkor is délután 2 óra körül volt egy huzamosabb áramszünet.
A ceruzaakkuk töltését kezdhettem elölről, mert éppen frissítés funkcióban voltak. Fölöslegesen pazaroltam az áramot már vagy 3 napja. Most megint várhatok vagy 3-4 napot míg a töltő elvégzi a szükséges regenerálást.
A telefon is elnémult, nézem a modemen, villog a led. Mobilról próbáltam két ugyanebben a hálózatban lévő számot hívni, azok kicsöngtek. Fasza, akkor megint a mienk a rossz. Kitekertem az antennakábelt, visszacsatlakoztattam, de  ahelyzet nem változott. Majd a tápkábelt húztam ki, kis idő múlva visszadugtam. Akkor végre sikerült bejelentkeznie a modemnek a hálózatba. Úgy látszik, az sem jó ha van szünetmentes tápegység, mert ha a hálózat leáll, akkor nem tud visszajelentkezni a modem. De érdekes, hogy a net viszont ment, csak a telefon nem. A lényeg, hogy áram megszakítás után mostmár az is megy.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

