E.On (TITÁSZ)

Hőn szeretett áramszolgáltatónk ügyfélcentrikussága okán megírtam levelem. No nem nekik, hanem a fogyasztóvédőknek. A kártérítési igényemet megreklamáló faxra, valamint az arra választ nem kapás miatt reklamáló e-mailre sem válaszolásuk miatt most a fogyasztóvédőkhöz fordultam. Tűrhetetlen, hogy egy szolgáltató csak zsebeli befelé a pénzt a kritikán aluli szolgáltatásért. A panaszokra rendszeresen nem válaszolnak. Így aztán nem is meglepő, hogy a www.fogyasztovedelem.hu linken a jobb oldalon egy animált gif-ben ott szerepel az E.On neve is, amelyik cég nem válaszol a panaszosok leveleire. A levélke a mellékletekkel együtt megint nem nyúlfarknyi lett a maga 11 oldalával.
Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: