Inge, nem inge

Azt hiszem elég nagy vagyok már ahhoz, hogy ne kelljen engedélyt kérnem senkitől, hogy valamit megtehessek, vagy éppenséggel ne tegyem meg. Elszámoltatási kötelezettségem sincs senki irányába, hogy számot adjak arról, mit tettem, mit nem tettem. Mivel nem volt alkalmam személyesen elmondani az illetőnek a véleményemet, hát megteszem itt. Úgyis olvassa. Milyen alapon von kérdőre, hogy nincs-e jobb dolgom, mint plusz munkát adni egy szolgáltatónak? De ha már az elszámoltatásnál járunk, éppen nekem lenne okom elszámoltatni az illetőt, hogy mi van már az áprilisi megbízatással és annak az anyagi fedezetével? Persze tudom én, csak jó lett volna már tőle is hallani. De így 5 hónap után …
Akinek nem inge a történet, ne vegye magára. Akinek viszont igen, az igenis vegye!
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

