Álmaim

Valamilyen gyógyszernek nem minősülő szert, vagy nem is tudom mit kellett, vagy önszántamból vettem be valamiért. Azt tudom, amiért bevettem, önmagában is illegális cselekmény eredménye volt. Namost, ennek a szernek a közömbösítésére volt szükség, ezért valaki egy áldoktort javasolt, hogy az tud segíteni nekem az ügyben. Fel is kerestem. Már alkonyodott renbdesen, mikor megérkeztem hozzá. Helybeli volt, valahol a Nagygyepen lakott. Éppen nem volt otthon, így a kocsimban ülve várakoztam rá a ház előtt. Késő őszi idő volt, mert már hideg volt kint, ennek ellenére nem fáztam, pedig nem járattam a kocsi motorját. Aztán egyszer csak megjelent egy teherautó a "doktornő" házánál és egy méter hosszú rönkfákat hoztak neki, ami felvágva majd tűzifaként szolgál. Az útra jónéhány fahasáb leesett, de különösebben nem foglalkozott vele senki, nem szedték fel. Aztán nemsoká a "doktornő" is megérkezett. Behívott, én elmondtam, hogy őt tanácsolták a problémám
megoldására. Elsoroltam a gondomat, amire azt mondta, van megoldás. Két lehetőség is van. Az egyik, ad nekem kábítószert, ami közömbösíti azt a másik anyagot. Ebből két injekcióra lesz szükségem. A poklok kínját élem át utána, de minden rendben lesz. Mi a másik megoldás? Kérdeztem. Hát, az már nehezebb ügy, válaszolta. Pár héten keresztül antibiotikumot kell szednem és az rendbehoz. Viszont olyat nem tud nekem adni, azt a háziorvossal kell kiíratni.  Na igen, mondom, de hogy állítsak oda hozzá, hogy nekem ezt meg azt az antibiotikumot írja fel? Megkérdezi, hogy minek? Esetleg elküld kivizsgálásra, ahol kiderül az, aminek nem lenne szabad. na jó, akkor maradunk a narkó mellett. Szemmel láthatóan a "doktornő" is örült a döntésemnek. Azt mondta, az elsőt most be is adja. Fizetésről, meg hogy ez az egész nekem mennyibe fog kerülni, szó sem esett. Beadta az első injekciót, aztán én elköszöntem, beültem  akocsiba és a korábban lehullott farönkökön az autóval keresztül hajtva elindultam haza.

Vélemény, hozzászólás?

