Router hiba

Nos kérem szépen, a július 11-én vásárolt router gyakorlatilag eddig bírta. Végülis működik, de nem egészen úgy, ahogy kellene. Az internet kapcsolat az oké, viszont a belső óra az már nem kóser. Maga az óra működik ugyan, de sosem mutatja  apontos időt, mert az időszerverrel nem szinkronizál, ezen kívül mindig 2003 január 1-e martad a dátum, akkor is ha több mint 24 óráig van üzemben. A hónap napja sem vált 1-ről 2-re. A Netgear support vonalát felhívva megpróbálkoztunk a hard resettel, de ez sem vált be. Ezek után ők is csak a cserét tudták javasolni. Így aztán felkutattam a nyíregyházi Electro World üzlet címét, telefonszámát és megbeszéltem velük a dolgot. Postán küldtem el, aztán majd így is küldik vissza. A költségeket meg majd a szeretett áramszolgáltatónk fogja fizetni. Újabb fekete pontokat szereztek a többi mellé. Telefonon is nehezen lehetett elérni őket. Mikor sikerült, szóvá is tettem nekik, mint ahogy azt is, hogy a 2007 szeptember 17-ei levelemre a mai napig nem válaszoltak, pedig akkor is éppen annak apropóján írtam, hogy mindennaposak voltak a rövid áramkimaradások, amik most ismét előjöttek. Már abban a levelemben kilátásba helyeztem, hogy ha valamelyik elektromos készülékem tönkre megy az áramkimaradások (rövid, egy másodperces, vagy még rövidebb idejűek, amik rendkívül károsan hatnak az elektromos készülékekre) miatt tönkremegy, annak költségeit ők fogják fizetni. Nos, hát eljött ez a pillanat. A csütörtöki áramkimaradás után adta meg magát a router. Meg is kérdeztem az áramszolgáltató ügyintézőjétől, a felmerült költségekről a számlát az én nevemre, vagy a szolgáltató nevére kérjem-e. A fickó hirtelen se köpni, se nyelni nem tudott, majd kibökte, hogy az enyémre. Aztán azok fénymásolatával nyújtsak be kártérítési igényt. Hát úgy lesz. Ámde ha nem akarnak fizetni, akkor jönnek a fogyasztóvédők.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

