Jól ismert érzés

A tegnapi nap nem indult valami fényesen. Reggel hét után a jól ismert apró megszédülés lepett meg. Egy káromkodás közepette vettem tudomásul, hogy az a nap maga a pokol lesz. Meló, meleg, rosszullét. Remek kis trió. Alapjában véve a meleg még jó is, tágítja az ereket, viszont eléggé megterhelő elviselni a nagy hőséget. Olyan 9 óra, fél tíz körül volt a csúcs, ami szerencsére elmaradt a régi szokásos rosszullétektől, de azért volt pár meleg helyzet, amikor úgy éreztem, igencsak padlót fogok. Szerencsére ez nem lett így, aztán szép lassan kezdett normalizálódni a helyzet. Kollégámnak nem is mertem mondani, majd csak olyan 11 óra tájban, amikor már határozott volt a javulás. Kár ijesztgetni, ráér akkor megijedni, amikor tényleg baj van. Így aztán már akkor szóltam, amikor túl voltam a nehezén. Ettől függetlenül azért a tegnapi nap nyomai nem múltak el teljesen. Még legalább egy hét kell, mire azt mondhatom, hogy végre túl vagyok rajta.
Vélemény, hozzászólás?

