Szivargyújtó

Egyre közeledik az idei nyári kiruccanás ideje, így kezdett sürgetővé válni a dolog, hogy a szivargyújtót beszereljem a kocsiba. Mióta a navigátort megvettem, tulajdonképpen időszerő lett volna az aljzat bezserelése, hogy a ketyere ne csak a saját akkujáról üzemeljen. Volt is itthon két aljzat, de persze egyiket sem találtam meg. Így aztán tegnap vettem egyet. Most délután meg beszereltem. Szerencsére natgy átalakítást nem kellett csinálni, mert az eredeti dugaszolóaljzat (amibe a világon nem lehet dugót találni) helyére viszonylag könnyen betudtam szerelni. Mindössze az aljzatnak gyárilag elkészített 20 mm-es furatot kellett 22-re bővíteni, így a szivargyújtó aljzata belement. Elektromosan a régi aljzattól vezettem le a kábelt. Végül egy kis teszt és már kész is, rendben működik.
Utána még gyorsan lemostam a robogót, majd majdnem egy év után a kocsit is. Most tisztán áll a garázsnak nevezett pecerájban. Ja, még valami. Mikor beindítottam, hogy beálljak a garázsba, nézem az olajnyomás és a töltés visszajelző izzók nem világítanak. Kapcsolom a fékolajszint jelzőt, az sem. Mondom, remek, ilyen gond még nem volt. Nézem a biztosítékokat, azok jók, nincs kiégve egyik sem. Tapogatom az aljaz körül a vezetékeket, hátha ott van kontakthiba. De nem. Az is jó. Végül kiderült, a biztosítéknál volt kontakthiba, azért nem világítottak a visszajelző lámpák.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

