Még mindig telefon-hiba

Azt hiszem, most értem a türelmem végére a Dunakanyar Holdingot illetően. Február 11-e óta húzódik egy hiba, a telefonszolgáltatással, amit azóta sem voltak képesek megcsinálni. Többször szóltam nekik telefonon, e-mailben, legutóbb olyan másfél hete telefonáltam nekik. Az e-mailekre semmi válasz nem volt. Immár 4 hónap telt el, a türelmem eddig tartott. Nemsoká megejtünk egy tesztet, aztán ha most sem jó, akkor holnap szépen útnak indítom a levelet a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak. Majd nekik választ adnak, amit nekem nem adtak meg, meg megmagyarázzák, hogy miért tart egy hibaelhárítás 4 hónapig úgy, hogy az ügyfelet egyáltalán nem tájékoztatják semmiről. Telefonon készségesen mindig felveszik a bejelentést, ígérnek fűt-fát, aztán semmi. Ugyanezt a mókát kellett eljátszani a Generali-Providencia biztosítóval is. Több mint 1 évig könyörögtem a számlakivonatokért. Ők is scak ígérgettek, de kivonat nem volt. Meguntam, levél a PSZÁF-hez, és láss csodát másfél hónap múlva előkerültek a számlakivonatok, amikért én annyit könyörögtem telefonon, e-mailben. Miért kell megvárni, hogy az ügyfél egy felettes szervehez forduljon? Miért csak akkor hajlandók tenni valamit?
Igazán nem mondhatják, hogy türelmetlen voltam, meg zaklattam őket, mertt ők maguk 3 napot vállaltak az ÁSZF-ben a hibák javítására. Ehhez képest már majdnem 120 napnál tartunk. 40-szeres határidő túllépés. A kötbérről is kussolnak keményen, amit emlegettem az egyik e-mailemben. Nem baj, majd ezt is felvetem az NHH-nak.
Vélemény, hozzászólás?

