Gyújtókábel

Már rohadtul elegem van az autó gyújtókábeleiből. Augusztusban vettem négy új gyertyapipát, mert valahogy nem volt tökéletes a gyújtás. Néha ki-kimaradt egy szikra. A gyújtókábelek megmozgatása után általában jó volt egy darabig. Ebből azt szűrtem le, kontakthiba van valahol. Miután a zempléni kirándulásból hazajöttünk, a gyertyapipákat kicseréltem újakra. A jelenség nem változott, ugyanúgy megmaradt a gyújtás-kimaradás. Mivel rajtam kifogott, elvittem szerelőhöz az autót. Kiderült, a négy pipából az egyik rossz. Kicseréltük és jó lett.
AZtán teltek a hónapok, a hiba újra kezdett jelentkezni. A múltkor alig tudtam Püspökladányból hazajönni. Itthon nézem, hát az egyik "új" gyertyapipa belseje széthullott. Visszaraktam az egyik régi gyári pipát, de azzal sem lett az igazi. Vettem gyújtókábel szettet, de jobb azzal sem lett, sőt talán még rosszabb. Ma visszaraktam a korábbi kábelszettet. Holnapra ígértek normális minőségű szettet, majd megnézem azzal hogy megy a gép. Ha nem javul, akkor szerelőnél fog kikötni. Egyenetlen az alapjárat, meg néha le is áll. A zöldkárty ateszten viszont átment a gép, de a szerelő megjegyezte, hogy furcsa ingadozó az alapjárata. Abban azért reménykedek, hogy a kábelszettel van a baj, nem pedig a gyújtás elektronikával.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

