Előkerült számlakivonatok

El is felejtettem írni tegnap, hogy megjött a válasz a biztosítótól a panaszomra. Megküldték a hiányolt számlakivonatokat. Pontosabban a 2007 októberi kivételével. De ne legyek már olyan undok, hogy azt is követeljem rajtuk újra. Ez év áprilisi állapotnak megfelelőt küldtek. Gondolom, ezt bele tudhatom majd az októberibe is, mert hogy nem fogok kapni, az szinte biztos. Na, szóval a lényeg, sűrű elnézés és bocsánatkérés mellett megküldték amit hiányoltam. Ráverték a balhét az informatikai rendszerre. Leírták, hogy az informatikusok kijavították a hibát. Nyomatékosan leírták azt is, hogy két kötvényszáma van a biztosításomnak. (mily érdekes, korábban nem találták a régi, eredeti kötvényszámon a biztosítást) Bármeiyl számra hivatkozhatok, de jobban örülnének, ha az új számmal azonosítanám be a biztosítást.
Tehát az inforamtikai rendszerük volt szar. (szerintem most is az) De megjavították, amioktóberben kiderül. Én már csak azt nem értem, hogy másfél éves könyörgés után mi a lófaszért nem voltak képesek utána nézni, hogy hiba van. Megkellett várni, amíg a PSZÁF-hez fordultam. Érdekes módon, így megtalálták a hibát és kiküldték a hiányolt dokumenteket. Kellett ez a vizsgálat nekik? Meg is érdemlik amiért ilyen trehányak voltak.

Vélemény, hozzászólás?

