Álmaim

Előre szólok, legutóbbi álmom elég horrorszerű, így aztán az elolvasását csak saját felelősségre tudom ajánlani. Egyben leszögezem, semmiféle valóságalapja nincs az álomnak. Minden valóságban megtörtént hasonló eset csak a véletlen műve. Maga az álomban megtörtént eseménytől én magam a legmesszemenőbbekig elhatárolódok és nem is az én stílusom.
Bent vagyunk a boltban. Karcsi, én, meg még másik két kolléga, akiket nem tudok megnevezni, hogy kik lehetnek. Én már akkor csöppenek bele a történetbe, amikor már az egyik kolléga halott. Hogy ki és hogyan ölte meg, nem tudom, de az biztos, nem természetes halállal halt meg. Éppen nincs vevő a boltban és azon tanakodunk, vajon mit kellene csinálni a holttesttel. Valaki kitalálja, hogy a fejét dugjuk be a mikrohullámú sütőbe. Hogy miért, nem tudom, hiszen ettől el nem, fog tűnni. DE mintha csak mondta volna valaki, a polcról lekapok egy mikrót és a pultra teszem. A többiek a halottat felfektetik a pultra, én kinyitom a mikró ajtaját. Kérdésaként felmerül bennem, hogy vajon hogy fogjuk a mikró ajtaját bezárni, mert nyitott ajtóval nem megy. Még az is megfordult a fejemben, bizonyára levágjuk a fejét, na de én abban nem fogok részt venni. Aztán míg ezen morfondírozok, már csapódik is a mikró ajtaja. A halott feje benne van, de nem lett levágva a nyakáról. Nem is gondolkodok rajta, hogy akkor vajon mégis hogy sikerült a mikró ajtaját betenni, de én már be is kapcsolom a készüléket. Zúgás, nyikorgás, fröcskölés hangja hallatszik a mikróból, mikor mondom, hogy ez nem lesz jó, meg különben is, mi lesz, ha valaki meglát minket. A többiek nem válaszolnak, de kérdezem Karcsitól, volt-e az áldozatnak műfoga. Ő rándít egyet a vállán, majd benéz a mikróba, azt mondja, nem tudja, de nem szikrázik odabent semmi. Ekkor a mikróból fehér füst kezd el felszállni, amire én a dugvilláját kihúzom a konektorból. Karcsi kinyitja a mikró ajtaját, belenéz, majd csak annyit mond egy fancsali ábrázat közepette: Fúj! Én gyorsan bedobom a mikrót a raktárba, mire kijövök, addigra Karcsi a halottat a vállánál fogva kivezeti a boltból. Érdekes módon, mintha magától lépkedne, csak vezetni kell. Közben vevők jelennek meg a boltban, én kiszolgálom őket, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Aztán kis idő múlva visszajön a hullával, kezével a halott arcát eltakarva, gondolom azért, mert a mikróban összeégett. Vevőknek nem tűnik fel semmi, Karcsi bevezeti a hullát  a raktárba, közben a vevőknek mosolyogva csak annyit mond: Egy kicsit többet ivott mint kellett volna. Ahogy bementek a raktárba, én utánuk mentem, a harmadik kolléga maardt a boltban, ő próbálja a vevőket kiszolgálni. A raktárban, ahol a nagyobb méretű kartondobozok vannak, oda vezeti a hullát, majd a dobozok mögött lefekteti a padlóra. Mondom neki, hogy itt így nem maradhat, mert mi lesz, ha a főnökasszony átjön és belebotlik a hullába? Visszamegyek a boltba, de addigra már nincs bent vevő. Aztán karcsi is kijön, tanakodunk, hova kellene a hullát eltüntetni. Én akkor felvetek egy másik problémát is, méghozzá azt, hogy mit mondunk a családjának, hol van? Közben előveszek egy laptopot és SMS-t írok rajta, amit három számra elküldök. Magának az üzenetnek semmi éretelmes szövege nincs, csak néhány betűből áll. Két üzenet az áldozat két telefonjára lett küldve, egy pedig a sajátomra. De mindegyikre ugyanaz a szöveg. Ekkor Karcsi eltűnik, én utána megyek a raktárba, de mire odaérek, a dobozok mögött nincs a holttest. Megnyugszok, hogy ott legalább nem botlik bele senki, de még mindig zavar, hogy nem tudjuk, hova tüntessük el. A raktárajtón kimenve a kolléga a polgármesteri hivatal udvarára vitte a hullát, amit ott a poros aszfaltra lökött. Ekkor hallom meg az áldozat két telefonján, ami valójában mindkettő az enyém, hogy a telefonok üzenet érkezést jeleznek. Az áldozat ledobásától a telefonok szétesnek, de érdekes módon működőképesek így is. Én kezdek pánikolni, hogy ezek a rohadt telefonok fognak minket lebuktatni. Én összeszedem a telefonok széthullott darabjait, majd idegesen zsebre vágom. Karcsi felnyalábolja a hullát, aztán eltűnik vele.
Vélemény, hozzászólás?

