Banki lenyúlás

Mindig van valami, amivel felbasznak idegileg. Most a legújabb dolog, amin zsörtőlödök, az egy banknak köszönhető. Van egy hitelkártyám, amit használtam. Januárban visszafizettem az utolsó részletet. Olyan 6-700 Ft-al többet fizettem be, hogy a számlaegyenleg díját tudják miből levonni. Erre ma kapok kivonatot, amin szerpel a 150 Ft levonása. Bankot felhívtam, mégis mire véljem a kivonatot, amikor nem volt kártyahasználat? Azért küldik ki a kivonatot, mert nem 0-ás az egyenleg, hanem több van rajta. Aha, mondom akkor a jövő hónapban is küldenek egyet, mert most 160 Ft van. Aztán utána is, mert még marad 10 Ft. Amit akkor levonnak, akkor meg már mínuszban lesz az egyenleg, akkor meg azért küldik. Igen, így van. Mondta a fazon. Remek, mondom én nem fogok havonta 150 Ft-okat fizetgetni a semmire. Gyakorlatilag a nullás egyenlegre semmi esély. Tegyük fel, 10 Ft-ért veszek valamit a hitelkártyával. 1 hónap múlva a kártyaforagol miatt is levonnak 150 Ft-ot. Ekkor éppen nullás lenne a számla, csakhogy utána 1 hónappal küldik a 0-ás egyenlegről a kivonatot. Ettől viszont meg már mínuszba lesz a számla. Ez egy ördögi kör, lenullázni nem lehet. Elég gané módszer a banktól, hogy azokra a 150 Ft-okra is rá van szorulva. Éves szinten szép kis summa folyik be hozzájuk, miközben gyakorlatilag semmit nem tesznek. Mondtam is a fazonnak, cseppet sem életszerű a dolog, meg megszüntetem a kártyát. Csak annyit mondott, személyesen a bankfiókban lehet megszüntetni. Semmi sajnálkozás, vagy elnézés, meg ilyesmik. Hát, akkor én sem leszek szívbajos amikor megszüntetem. Nem tudom, hogy így van-e a többi banknál, de az Unicredit Banknak sem leszek többet ügyfele, az tuti.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

