Fény az alagút végén

Mondogatják, jövőre jobb lesz. Adó és járulékcsökkentés. Már látjuk az alagút végét. Hát, nekem valahogy más a meglátásom. Én kétségbe vonom az adó és járulékok csökkentésének tényét. Még akkor is, ha maga Gyurcsány mondta. Mert ki is ő? Senki. Egy senki, akinek már egy szavát sm hiszeik se belföldön, se külföldön. Ha már az alagútnál tartottam, akkor ez jó példa a kormány munkájára. El akarják hitetni a néppel, hogy már látszik az alagút vége. Valójában pedig angyon-nagyon kanyargós és hosszú még benne az út. De hogy egy kicsit hihetőbb legyen a hazugság, az alagútban fellógatnak egy sápadt petróleum lámpát. Aztán azt mutogatják, nini, ott az alagút vége! Aha, hát hogyne. Persze van aki elhiszi, mert mindig vannak hiszékenyek. Közben az illetékes elvtársak meg kétségbeesetten töltögetik petróval a lámpát, nehogy kihúnyjon a fény és fény derüljön az igazságra, hogy az bizony egy büdös petrós lámpa fénye, nem pedig a napfény az alagút végén. Szerintem hamarabb meglátjuk az alagút végén a fényt Szent Péter előtt, mint a valóságban.
Ja, és mégegy dolog. Mit is írtam pár hónappal ezelőtt? Azt, hogy amit tagadnak, azt utóbb bevallják. Mit lehet most hallani a médiában? Azt, hogy 1000 Ft lesz a vizitdíj. Persze, ezt holnaptól cáfolják, de mint tudjuk, amit tagadnak, az úgy lesz. Már csak azért is, mert én már pár hónapja felvetettem, hogy emelni fogják a vizitdíjat. Nincs ezen mit csodálkozni. Választások előtt is azt hazudták, nem lesz vizit és dobozdíj. Ehhez képest még egy év sem telt a választás óta és igenis lett vizitdíj és dobozdíj. Ugyan miért ne emelnék ennek is az árát? A telhetetlenség nagy úr ám!
Egy tény: Ha tényleg 1000 Ft-ra emelik a vizitdíjat, én akkor voltam utóljára orvosnál, az sem érdekel, ha kidugom a zászlót. Egy iolyen feneketlen bukszába kár önteni a pénzt. Hát én nem fogom önteni.
Vélemény, hozzászólás?

