Álmaim

Egy arcról ismerős fazon két zsák tápot vásárolt nálunk. (sosem árultunk tápot) Azt kérte, vigyük már ki a telephelyére. Én megígértem, hogy ott lesz. Fickó elment, én meg a két zsák tápot a molnártalicskára pakolva elindultam. A telephelye Macskásban van, ami jó 3-4 km gyalogtúra. Érdekes módon hamar meg is érkeztem. Mivel nem tudtam a fickó nevét, így nem tudtam megkérdezni, hogy kit is keresek. Abban bíztam, hogy felismerem és akkor odaadom neki a két zsák tápot. Bátortalanul belépek az épületbe. Egy folyosóról, ami olyan 5-6 méter hosszú lehetett, nyílt balra három iroda. Az egyikből kijött valaki, próbálom kézzel lábbal magyarázni, hogy kinek is hoztam és mit. Azt mondta, nem tudja ki lehet az, de várjak, biztos felbukkan. Vártam egy darabig, majd benyitottam az egyik irodába. Jól öltözött öltönyös urak voltak bent, akik valamiről tárgyaltak. Oda sem néztek, hogy én benyitottam az ajtón. Gyorsan körbepillantottam, de nem láttam akit kerestem. Próba szerencse, jöjjön a következő iroda. Benyitok, az ajtóban Veres János jelenlegi pénzügyminiszter hombár képe tárult fel előttem. Tudtam, nem idevaló, d azért bepróbálkoztam. Elmondtam, hogy keresek valakit. AZ csak annyit mondott, hogy ő nem tud segíteni, mert nem ide tartozik, csak egy tárgyalásra jöttek. Hát jó, kijöttem az irodából és az udvarra mentem. Egy teremtett lelket sem láttam ott. Aztán mégiscsak visszamentem az épületbe, ahol észrevettem, hogy a folyosó végén van még egy ajtó. Üveges ajtó volt, a túloldalon valami függönyféle. Átlátni nem lehetett rajta. Átmentem az ajtón, amin keresztül egy elég nagy gyárcsarnok-szerű helyiségbe jutottam. Itt sötétebb volt mint az irodákban. Balra valami hatalmas gépek álltak, de csend volt a csarnokban. Akkor láttam meg, hogytőlem olyan 15 méterre a fal mellett jobb oldalt áll egy kórházi ágy és rajta fekszik a fazon,akit kerestem. Félig felült, megörült, ahogy meglátott. Állt mellette egy nővér, aki éppen a fazonra kötött infúzióval bíbelődött. Mondtam neki, meghoztam a tápot. Az angyon megörült és csak annyit mondott: Jól van!
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

