Nem tudom mit akartam írni

Nem is tudom, de valahogy nem nagyon tudok dicsekedni azzal, hogy jól érzem magam. Vagy két napja elég kómás vagyok, amolyan illuminált állapotban érzem magam, pegig egyáltalán nem iszok alkoholt. Minig van mire fogni a helyzetet. Most megint, arra fogom, amire mindent rá lehet kenni. Méghozzá az időre. Tulajdonképpen tudomásul veszem, de egyben bosszant is. Fáradt nem is, de álmos az annál inkább vagyok. Igaz, az este elég soká feküdtem le, de ezen változtatni kellene. Reggel is álmosan kelek, pedig az éjszakát végig alszom. Mindegy is, ez van, ezt kell szeretni.
De nem is igazán erről akartam írni, hanem valami másról. Hogy miről, azt már én magam sem tudom. Délelőtt még eszemben volt, de most, hogy van alkalmam leírni a gondolataimat, már nem tudom mit is akartam. De talán valamin megint hőbörögni akartam. Mindegy, addig is, míg nem jut eszembe amit írni akartam, akkor témát váltok.
Vasárnap voltam az egyik kollégámmal és a fiával a bátyáméknál szabolcsban. Egy fafyasztó ládát hoztunk el. Nem is ez az érdekes a dologban. Hanem az, hogy volt lehetőségem a telefont szemrevételezni 3G-s lefedettségű területen. Ahol elérhető a 3G-s hálózat, ott a kijelzőn a térerő kijelzése mögött a 3G felirat látható. Onnan lehetne videotelefonálást kezdeményezni, vagy fogadni. Viszont 3G-s hálózaton nincs cellainfó. 😦 Mondjuk, ettől még megy a szekér, csak megszoktam, hogy van. Egyelőre nagyobb városokban, megyeszékhelyeken és turisztikai szempontból kiemelt területeken van harmadik generációs hálózat. Viszont, éppen tegnap olvastam a Pannon honlapján, hogy az Ericssonnal közösen tesztelik a 3 G-s hálózat kialakításának lehetőségét a 900 MHz-en. 900 MHz-en egyelőre a törvények nem teszik lehetővé a 3G-s hálózat kialakítását. A tesztek azért folynak, ha ez megváltozik, akkor minél előbb országos lefedettségű 3G-s hálózattal rendelkezzen a szolgáltató és az ehhez szükséges szolgáltatások mindenkinek elérhetővé váljon.
No, tekintettel arra, hogy még most sem jutott eszembe, hogy miről is akartam írni, így akkor most befejezem. Ha eszembe jut, akkor pótolom az írást. Legyetek jók (ha tudtok), aztán majd jelentkezek. Ja, szavazni továbbra is lehet, kissé megújult formában akár itt a tegnapi blogbejegyzésemnél, vagy a honlapomon.
Vélemény, hozzászólás?

