TB: Nem jogosult

Ma váltom ki a gyógyszert, a patikus nézi a monitort, azt mondja, kicsit várni kell, mert egy nyilatkozatot kell aláírnom. Mondom, jó. Kinyomtatja, aláírom, egy példányt idead. Olvasom, amiben az áll, hogy az OEP nyilvántartása szerint nem szerepelek a járulékfizetők között. Anyátok, gondoltam. 1 hónapja még szerepeltem, mikor gyógyszert váltottam ki, meg szeptemberben is, mikor egy szakrendelésen voltam? Sebaj, van ügyfélkapus regisztrációm, majd ott lerendezem, mivel ott is lehet rendezni az ügyet. Lekérem a TAJ számomat, azt írja, hogy a szám az adatbázisban szerepel és érvényes. Aha, akkor mégiscsak jó. Nézem az adatokat, még az előző munkáltató szerepel benne, mint befizető. Hát persze, hogy nem oké a dolog. Csakhogy 2002 július 1-től a jelenlegi munkáltatóm a munkáltató és a befizető. Szépen leírtam nekik az esetet, a végére odaírtam, ha az ők hülyesége miatt (persze nem így fogalmaztam) nekem plusz anyagi kiadásaim lesznek emiatt, akkor azt velük fogom megfizettetni. Én nem fogok az ő hibájuk miatt egy napot elbaszni azzal, hogy bemenjek a megyei egészségbiztosítási pénztárhoz. Küldtek választ, hogy megkapták a beadványt és kivizsgálják. Arra elkészülhetnek, ha levélben kell valamit elküldeni, akkor azt portósan fogják megkapni megint. Én egy fityinget sem fizetek a hülyeségeik miatt. Fizettessék ki azzal, aki hibázott. Ne fogják a számítógépre, mert az csak úgy nem dönt X év után, hogy hopp, ennek az embernek a jogosultsáégát elveszem már. Nem, nem. Aki kezeli a gépet, az a hülye.
Vélemény, hozzászólás?

