A K700i kiszemelt utódja

Azt hiszem megtaláltam a jelnelegi telefonom utódját. Immár valamivel több mint 3 éves a Sony Ericsson K700i telefonom. Eredetileg ez év őszére terveztem a cserét, de a kínálatban nem szerepelt olyan készülék, amit szerettem volna. Az alapvető kritériumok: Sony Ericsson legyen, egyszerre tudta a 3g-t és az EDGE adatkommunikációt. Ne legyen se csúsztatós, se kinyitós.
A legutóbb megjelent Telecom Magazinban végre megtaláltam azt, ami az elvárásaimnak megfelelt. A nagy Ő nem más, mint a K850i. Itt http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/k850i?cc=hu&lc=hu részletes leírás található. Nem akarom én most a paramétereit felsorolni. Sokkal többet mond a gyártó honlapja. Magyarul van, úgyhogy nem okozhat senkinek problémát az olvasottak megértése.
A mobilszolgáltatóm egyelőre még nem forgalmazza. Úgy gondolom, kora tavaszra ők is piacra dobják. Majd akkor lecsapok egyre, felhasználva a Bónusz Program kedvezményemet is.
Vélemény, hozzászólás?

