Újabb szívás után

Egy újabb 24 órás szíváson vagyok túl. Történt ugyanis, hogy vettem egy ilyen ketyerét:
 

Ez egy USB-s wifi adapter. A cél az volt, hogy PC-n lévő netet megosszam és a PDA is használhassa az internetkapcsolatot, de úgy, hogy ne kelljen a PC-vel kábellel összekötni. Felraktuk a drivert, minden szépen és jól ment, kiválasztottuk az accespoint módot. A PDA és a PC egyből egymásra talált, de adatforgalom semmi. Internet az nincs. Éjfélig ment a próbálgatás, akkor azt mondtam, mára ennyi, majd holnap folytatom. Az azért eszembe jutott, nem a tűzfal kavar-e be. Megnéztem, de a programok között nem volt olyan, aminek köze lett volna a wifis cucchoz. Délelőtt elmentem a haverhoz, vittem mindent. Feltelepít, kipróbál, megy a net a PDA-n. Hopp, mondom, akkor enenk otthon is mennie kell. Leszedtem a feltelepített cumót, majd újraraktam, de a helyzet nem változott. Majd egy merész ötlettől vezérelve kikapcsoltam a tűzfalat. Láss csodát, ment a net. Na, mondom akkor a tűzfalal kell valamit kezdeni. A beállításokkal bróbálkoztunk, 0 sikerrel. Aztán végül az intert biztonsági zónát vettem lejjebb és így már megy. Még beállítottam a wifi titkosítását aztán kész is lett. A PDA-n vígan megy a net.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

