Fogyasztásmérő, vasutas sztrájk

Azt hiszem, még nem írtam a nyáron a Conradból rendelt fogyazstásmérőről. Ugyanis baj van vele. Már az első napokban észrevettem, hogy néha a kijelző kikapcsol és csak akkor jönnek vissza az információk, ha áramtalanítom, majd újra áram alá helyezem. Ez jópár alkalommal előfordult. Aztán történt az egyik nap, délben mikor hazamentem, megint nem mutatott semmit. Mondom, semmi gond, kikapcs, bekapcs és jó lesz. Hát nem lett jó. Elemet kiveszem, megmérem, jó. Visszarakom, de semmi. Úgy döntöttem, nem kísérletezek vele, mivel garanciás, visszaküldöm a Conradnak. Visszaküldtem, de azóta semmi jelzést nem kaptam, hogy mi a helyzet. Remélem hamarosan visszaérkezik.
Újabb vasutas sztrájk november 21-én. De ezúttal hat órás lesz, nem kettő. Csatlakoznak hozzájuk a pedagógusok is és még jónéhány szakszervezet jelezte, hogy ők is arra az időpontra időzítik a sztrájkot. Így is kell! Minél többen és minél több ágazatban. Így lehet igazán megszorongatni ezt a rezsimet. Én már  korábban is megírtam, mikor sztrájkhullám volt, hogy nem felaprózva, időben elszórva kellene a sztrájkokat megejteni, hanem egyszerre minden területen. Így látszik igazán az összefogás és a nép elégedetlensége. Úgy tűnik, végre kezdenek erre rájönni. Éppen itt az ideje. A tiltakozás oka a mellékvonalak ideiglenes szüneteltetésének nevezett bezárása.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

