Mitac Mio P550m, ha jót akarsz magadnak, ilyet nem veszel!

Nemrég vettem egy Mitac Mio P550m PDA-t. AZóta már megbántam, mint kutya, amelyik kilencet kölykezett. Addig, amíg megy, addig minden szép és jó. De! Az ember jobban vigyázzon rá mint a szeme fényére, hogy ne merüljön le az akku, ne kelljen resetet nyomni, ne kapcsolja ki a főkapcsolóval, mert a büdös életben nem fog elindulni többet. Csak világító fehér kijelző oszt jónapot.
Már délután kettő óta szívok vele. Visszapakoltam a magyarítás, felraktam a térképszoftvert, megcsináltam a levelező progi beállításait, párosítottam a bt eszközöket, beállítottam a GPRS kommunikációt, szóval mindent, ami az alap beállításhoz szükséges. Mondom, csinálok egy backupot az egészről, mivel ha gond van, ne kelljen mindent az elejéről kezdeni. Lementette a program a backup fájlt, a végén újraindítja magát. (már ezt sem értem, hogy minek lementés után, de jó, legyen) természetesen indulás után csak a jól ismert fehér világító kijelző, semmi más. Jó, akkor hard reset. Gép elindul, persze minden elveszett, nem baj, gondoltam, majd a backupból mindent visszanyerünk. Elindítum a visszaállítást, mindent visszapakol, azt mondja a végén, hogy csinál egy resetet, és utána már a lementett állapot szerint indul. Aha, ahogy Móricka elképzelte. Csak fehér világító kijelző, semmi más. Hard reset, indítás, de ugyanaz. Már vagy 5-ször eljátszottam, a türelmem a végére ért. Még éppen nem csaptam a falhoz.
Az a legszebb az egészben, hogy a gyártó tud az indítási problémáról. Ki is adtak hozzá egy hibajavítást, ami fent is van. Csakhogy egy kapal szart sem ér, mert körülbelül a korábbi 10 indulásból 9-szer nem indult, most úgy 10-ből 6-szor. A sima soft reset után (ezt csinál a backup program is) viszont illene elindulnia. De mégsem. Egyébként nem egyedi az eset, egy ismerősöm is ilyet vett, az első reset után neki sem indult el, csak később. Nekem később sem.
Most még mindig itt virít a kijelzője, töltő rajta, de semmi. Hát, én meg nem fogom megint az egész mindenséget rápakolni. Akkor marad így a francba és megy a fiók mélyére. Hatalmasat csalódtam benne, így még pofára nem estem drága ketyerével, mint ezzel a szarral. Én nem fogok 2-3 hetente fél délutánokat azzal tölteni, hogy mindent visszapakoljak. Ha a gyártónak nincs ötlete, vagy megoldása erre a problémára, akkor visszaküldöm nekik, hogy basszák meg, fizessék vissza az árát. Rohadt bosszantó dolog. Az ember azért venné, hogy tudja használni. Nem kevés időt tölt el azzal, hogy a programokat feltelepíti, beállítja, hogy mindegyik úgy működjön, ahogy neki éppen ideális. Errefel egy egyszerű reset után nem indul el és minden addigi feltelepített program, beállítás, adat elvész. Köszönöm, én ebből nem kérek!
3 hozzászólás to “Mitac Mio P550m, ha jót akarsz magadnak, ilyet nem veszel!”

  1. Csaba Says:

    te inkább maradj a fakockácál…

  2. István Says:

    Majd ha van épkézláb és építő ötleted, akkor kritizálhatsz, addig nem!

  3. Péter Says:

    Hy Nekem ez a típusom van csak nem az m-es verzió ,kisebb szoftveres gondom időnként van de nem veszélyes.lekopogom igen olcsón vettem kéz alól tokkal-vonóval (bőrtok kábel töltő) 3eft volt de nagyon stabilan és jól műxik.De egy építő ötlet próbáld meg a ROM-frissítést csinálni lehet hogy ennyvel megúszod..ide írj ha sikerült valamit csinálnod vele :krajczar.peter@freemail.hu


Vélemény, hozzászólás?

