Szép új világ

Van egy elméletem, ami már-már szinte fantasztikus, de egyszerűen ez jön le a vasútbezárásokból.
Mindenkit rászorítanak a saját közlekedési eszközzel való helyváltoztatásra. Ehhez járművet kell venni. Mindegy, hogy új vagy használt. Lényeg, több jármű legyen forgalomban. A benzinben lévő adó, az új autók adója, a régiek átíratása, műszaki vizsgáztatása óriási bevételt hoz az államnak. Több autó, több baleset, több halott. Ezért sem törlik el a haláladót. Nagyon jó kis bevéltel. Sérültek? Azt már elintézi a megreformált egészségügy, így aztán a sérültek után is lehet majd beszedni a haláladót. Addig utaztatják a mentőben a betegeket, míg ki nem nyúlnak. Megspórolják a rengeteg orvosi ellátást, gyógyszert, táppénzt, esetleg rokkantság után fizetendő pénzt. Aki nem dolgozik, ne is kapjon semmit. Igaz, hogy a mentőbe is kell benzin, dehát befektetés nélkül nincs eredmény. Az a pár liter benzin megéri.
Az utakat nem javítják, mert minek? Had legyen csak minél több baleset.
Elnéptelenednek a falvak, egyrészt kihalnak, másrészt elköltöznek nagyobb városokba. Akkor aztán jöhetnek a buldózerek, ledúrni a falvakat, kisebb városokat, hiszen senki sem lakik már bennük. Ha meg mégis, azoknak egy kis pénzzel betömjük a pofáját, vagy majd küldjük érte a nagy feketet autót, hogy jobb belátásra bírjuk. A ledózerolt falvak, városok helyére lehet gabonát, vagy egyéb növényeket telepíteni, amiből a kubai elvtársaknak, vagy az etióp testvéreknek lehet segélyt nyújtani. Ha meg nem adunk segélyt, akkor meg majd lenyúljuk a megtermelt javak árát. Gyakorlatilag a végén marad 19 város az országban. A megyeszékhelyek. Így aztán a vasútbezárásokat addig lehet folytatni, amíg már csak ezek a városok lesznek összekötve. Igaz, addigra vasúton már nem utazik senki, mert olyan drága lesz, így aztána fővonalakat is fel lehet számolni.
Elsődlegges cél a vidék totális felszámolása. Persze, hogy ne legyen nagyon feltűnő, apránként kell csinálni. Pár vasútvonalat kinyírunk, koncnak, mézesmadzagnak odalökjük a volánt. Persze az sem ellensége a pénznek, a ráfizetéses járatokat törli. Megreformáljuk az egészségügyet, egy csomó vidéki kórházt megszüntetünk, felgyorsítva ezzel a vidék kipusztítását. De hogy a megmaradt kórházakba nehogy el tudjon jutni, újabb vasútvonalakat zárunk be, a volán újabb járatokat állít le. Az utakat nem javítjuk meg, nehogy autóval mégis kórházba jusson és vigye a pénzünket. Nem, had pusztuljon csak el útközben, vagy még otthon. Ha útközben, az jobb, mert legalább addig is pazarolta az adóval terhelt üzemanyagot. Dörzsöljük a kenzünket a haláladóért.
És már el is jött a szép új világ. Utazhatnak a megmardt emberek a 4-es és az 5-ös metróval, talán addigra elkészül a Párizs-Bécs-Budapest, Budapest-Bécs-Berlin gyorsvasút, amit majd az a 3-4 millió ember nem fog tudni eltartani, így aztán azt is megszüntetik. Teljesen megszűnik a vasúti közlekedés Magyarországon. Még annyi vonal sem lesz, mint Liechtensteinben. (13 km) De nem baj, az a fő, hogy az elvtársaknak a zsebe tömve a nép milliárdjaival.
Én mindegyiknek csak annyit adnék, amennyi a bőre alá fér, de szó szerint. Kitömném a pénzzel őket, bebalzsamoznám, majd mint Lenint, üvegbúra alatt mutogatnám elrettentő példának, hogy így jár minden zsivány, aki a nép pénzét lenyúlja, vagyonát elherdálja.
Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: