Betagen, hídblokád

Lassan, de biztosan török előre a Betagen elhagyásával. Egy hónapja, mikor a neurológusnál voltam, azt mondta, hogy a Betagent próbáljam meg szüneteltetni. Jó, egy próbát megér. De tanultam a tavalyi esetből, amikor is a Nootropilt akarta abba hagyatni. Akkor egyik napról a másikra hagytam fel vele. Két nap múlva meg is lett az eredménye. Rosszul lettem, amire előtte másfél évvel nem volt példa. Nem szerettem volna ugyanígy járni. Így aztán a naptárba feljegyeztem az adagcsökkentést. Ha minden jól alakul, akkor már csak 3 szem van hátra. Olyan másfél hónap alatt csökentettem le a napi 2 tablettát nullára. Eleinte voltak kétségeim a megvonást illetően. De ma már úgy látom, talán nem reménytelen a helyzet. Mindezzel együtt azért érzem, hogy az adag jelentősen csökkentve lett. De ha még így marad a helyzet, akkor azt még el is tudom viselni. Azért nem akarom elkiabálni, de ha a hatása esetenként több hét alatt érezhető, lehet, hogy a hiánya is majd csak hetek múlva fog jelentkezni. Akkor pedig újra szedni fogom, de most egyelőre azt hiszem el vagyok nélküle.
 
Készül a hídblokád Pesten. A kuruc.info szervezi. Kíváncsi leszek, mi sül ki belőle. Holnap reggel nyolcra van meghírdetve a blokád. Az Erzsébet hidat kívánják megszállni. Ekkor lesz a 17 éves évfordulója az emlékezetes taxis blokádnak. Ennek állítva emléket, nomeg a kormányt jobb belátásra bírva időzítették éppen 26-ára az eseményt. Remélem hasznos és célravezető lesz az akció. Bízok benne, hogy nem csak arra az egy hídra fog korlátozódni a harc, hanem országszerte önkéntesen szerveződő civil csapatok is hasonló terveket valósítanak meg. Kár, hogy nem most vagyok Pesten, mert akkor én is részt vettem volna a megmozduláson. Dehát így alakult.
A kuruc.info oldalon részletesebb leírást is lehet olvasni az akcióról. Tanácsolják a résztvevőknek, hogy melegenm öltözzenek, enni, inni valót vigyenek magukkal, nomeg ne felejtsenek el munkáskesztyűt vinni, az esetleges könnygázgránátok megfogására és a Dunába dobására. (Jobb megoldás lenne vissza dobni, vagy valamivel visszalőni a labancok közé. Had folyjon össze az ő taknyuk is a nyálukkal.)
Vélemény, hozzászólás?

