Gyertyapipa

Már korábban is tapasztaltam, hogy egyes motorfordulatszámon egyszerűen kihagy a gyújtás, erőtlen az autó, nem megy. Tegnap ez  már olyan mértékűvé vált, hogy gyakorlatilag nem lehetett az autót használni. Az elindulás volt a legnehezebb. Gyertyahézagon állítottam, de csak kicsit lett jobb a helyzet. A nyáron éppen emiatt cseréltem ki a gyújtókábeleket és a gyertyapipákat. Mindből teljesen újat raktam be. Este elvittem a kocsit a szerelőhöz és bizony kiderült, hogy az egyik új, gyári gyertyapipa hibás a négyből. Ezért nem változott a helyzet a kábel és pipacsere után, mert a régiek közül is hibás volt egy. Azért megbaszhatják az anyjukat, hogy ennyi szar selejtes alkatrészt gyártanak. Az ember csak szív vele, ráadásul igencsak bőven a zsebébe is kell nyúlni. Nem csak kínában gyártanak szart.
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

