Másik alközpont

Meguntam december óta, hogy az Erifox alközponthoz nem találtam semmilyen leírást, dokumentációt. Több, a témában jártas emberkét is kérdeztem, de ők sem tudtak segíteni. Az alapvető probléma az vele, hogy a 6 mellékből 3 le van tiltva. Ez még nem is lenne olyan nagy baj., Az már annál inkább, hogy operátor üzemmódban van, amibőpl nem tudtam kivenni. A * és a # gombokon kívül a hívható mellékek számát kivéve semmilyen billentyűt nem fogad el. Egyől a hibajezést jelentő gyors foglaltjelzést adta. Bejövő hívás esetén csak a fő készüléket csörgette. A máésik két melléket a *1 vagy #1 parancsokkal üzembe lehetett helyezni. Így már azok is csörögtek. Igen ám, de csak az első áramkimaradásig. Utána ugyanúgy nem szólaltak meg.
A kábeltévés modemre nem akartam 3 készüléket közvetlenül rákötni, hanem az alközponton keresztül szerettem volna használni. Így viszont másik típus után kellett néznem. Meg is lett a kiszemelt utód egy WS-104-es személyében.

 
Egy bejövő fő és 4 mellékállomást tud kezelni. Ezen kívül van még hozzá kaputelefon csatlakozási lehetőség. Az is megvan hozzá.

Ez utóbbi szerkezet egyelőre nem lesz felszerelve.
Az alközponthoz van magyar nyelvű leírás és programozási kódok. Sikerült is beállítani úgy, ahogy nekem megfelel. Ez áramszünet után is a beállított paramétereket megtartja.  

Akinek esetleg kell a másik, szóljon és megegyezünk az árban.

 

 
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

