Fosok

Bassza meg, olyan hascsikarás jött rám szűk két órával ezelőtt, amire nem mostanában volt példa. Annál is kellemetlenebb ez, mert a haverért Karcagra kellett volna menni. Igen ám, de indulás előtt elkapott a cifra. Éppen csak annyi időm volt, hogy a kocsival kiálltam a garázsból, aztán spuri a wc-re. Lelkiismeret-furdalásom van, mert most azt hiheti, hogy csak kitaláltam, mert nem akartam érte menni. Pedig erről szó sincs. Vettem be két Imodium kapszulát, most egy kicsit jobb, de úgy érzem, lesz még rohanás éjszaka. Így most az esti gyógyszer igencsak az enyészeté lett, szerintem nem sok szívódott fel belőle. Mindegy, nem veszek be másik adagot, hátha reggelre rendeződnek a belügyek.
Vélemény, hozzászólás?

