Álmaim

Az egyik internetes ismerősömmel találkoztam Pesten. Megért, kísérjem el az apeh-hoz. Elmentük. Az épület előtt rendőrök irányították a közlekedést. Az épületbe egy nagy fa ajtón lehet bejutni, de csak úgy, hoyg becsöngetünk és kaputelefonon közüljük a jövetelünk célját és hogy kit keresünk. Az ismerősöm nem vacakolt a kapucsengővel. A kapu mellett a sarokban megtalálta az egyik rendőr bukósisakját. A sisakban kulcsok voltak. Felvett egyet és azt mondta, a kulcsaim a szokott helyen vannak. A kulcs nem is ajtókulcs, ahenm inkább imbuszkulcs- készlet kinézetű volt. De mindegy, lényeg, hogy kinyitotta vele az ajtót és bementünk az épüléetben. Nagyon sokáig tartott míg elintézte a folgait, én már tűkön ültem. Kezdett alkonyodni mire eljöttünk a hivatalból. Az utcán gyalogolva egyszer egy fickó valamit beszólt neki. Na, ő sem maradt adós, vissza válaszolt. Ennek az lett a vége, hogy az ismeretlen fazon odarontott, aztán pillanatok alatt tettléegességbe csapott át a dolog. Nem  afazon húzta a rövidebbet. Az ismerős elterült a földön és ott feküdt. Persze iylenkor a járókelők körbe állják az áldozatot. Én ott gugoltam mellette, próbáltam észre téríteni. Valaki kitalálta, hívni kellene a mentőket. Ekkor előkaptam a mobilomat és tárcsáztam a 104-et. Nagyon nehezen sikerült a mentővel beszélni. Nehezen kapcsolt, meg mások jelentkeztek. Mikor végül sikerült bezsélni. elmondtam miről van szó. Azt mondta a fickó, nem tud mentőt küldeni, mert a kollégáját éppen most vitték kórházba, de megad egy számot, amit hívjak fel, aztán majd azok segíteni fognak. Hosszú várakozás után végül azt mondta, küldi a mentőt, mondjam a címet. A körülöttem állótól kérdeztem meg, hol is vagyunk. A Keresztúri úti hídnál az aluljárónál. Kis idő múlva a mentő megjött. Az ismerősöm már magához tért, ott ült a földön és ajobb lábfejét tapogatta, azt fájlalta. Ezután berakták a mentőbe, én pedig elkísértem a kórházba.
Vélemény, hozzászólás?

